Baba Yaga: Noidan temppeli
Syvällä Siperiassa on metsä, johon kukaan ei uskaltaudu. Neuvostoliittolainen tutkimusmatkailijaryhmä katosi tähän paikkaan jälkeä jättämättä. Lara etsii kadonnutta miestä kirotusta laaksosta, mutta kohtaa painajaisen. Kummitteleeko metsässä Baba Yagan noita? Vai onko legendan taustalla jotakin muuta? Tässä kolmituntisessa pelissä Lara kohtaa uusia vastustajia, tutkii hautaholvia, ratkaisee vanhan salaisuuden ja taistelee muinaista pahuutta vastaan. Sisältää uuden puvun ja uuden jousipyssyn.