Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök – Twilight Pack
Ennakkotilaa nyt, niin saat Twilight Pack -bonusvarustepaketin käyttöösi saman tien. Paketin sisältö: – Twilight-varustesetti – Algurnir-kirves – Havardr Mount -skini – Dellingr's Envoy Raven -skini. Valmistaudu taisteluun ja näytä kaikille, miltä jumalan seuraaja näyttää! Tämän pelin pelaamiseen ja varustepaketin käyttämiseen vaaditaan Assassin's Creed Valhalla.