Aseparannuspaketti
Saa 250 eeppistä harkkoa, joiden avulla voit parantaa aseita. Siten voit saada ylimääräisiä sankaripistebonuksia ja 5000 sielua, joiden avulla voit vahvistaa joukkioita tai päivittää harkkoja välittömästi. Sopii täydellisesti 5 eeppisen aseen päivittämiseen niin hyviksi kuin mahdollista. Harkot voidaan nostaa legendaariselle tai jopa myyttiselle tasolle!