Artifex-autopaketti
Artifex: Fuusiohävittäjät Artifexit vievät GRIPin taisteluajoneuvot uudelle tasolle ja lisäävät listaan uuden valmistajan! Koiratappeluavaruusaluksista mukautetut varastetut ja uuteen käyttöön otetut ajokit on remontoitu ja hiottu täydellisiksi taistelukilpa-ajoon! GRIPin Artifex-autopaketissa on kolme ajokkia eri luokista: tankkiluokan Artifex Titan, hyökkäysluokan Artifex Fury ja kiituriluokan Artifex Atom. Jokaisella on heikkoutensa ja vahvuutensa, jotka ovat täydellisessä tasapainossa GRIPin muiden nopeiden ja tappavien maa- ja ilma-autojen kanssa.