Art Deco Pack (2 000 + 1 000 Bonus Creditiä + ulkoasuesine)
Hyödynnä rajoitetun ajan tarjous, niin saat 3 000 Premium Creditiä (mukana 1 000 Bonus Creditiä) sekä yhden Art Deco -tyylisen naamion.