ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND
Jännittävä yhdistelmä The Heroic Legend of Arslan -animea ja toiminnantäyteistä Warriors-sarjaa! Suurten vihollisarmeijojen kaatamisen riemu on yhdistetty animesarjan lumoavaan tyyliin. Koe suuri historiallinen fantasia – koe ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND! Tuttu graafinen tyyli ja lahjakkaat ääninäyttelijät lisäävät tutun animesarjan tunnelmaa! Tuhoa vihollisia omin käsin ja viimeistele hyökkäyksesi erityisillä Rush-yksiköillä tässä uudenlaisessa Warriors-toimintapaketissa!