Armed and Dangerous
Tutustu Lionheartseihin. Tämä huulta heittävä kapinallisporukka joutuu mahdottoman tehtävän eteen. Heidän tavoitteenaan on voitto korkeintaan 12 000 luodin avulla. Jos he selviytyvät mielipuolisen robottiarmeijan ja seiniä murskaavien goljattien käsittelystä, he saattavat pelastaa maailman – elleivät he tuhoa sitä ensin.