Angels with Scaly Wings
Kun mystinen portaali löytyy, sinut valitaan niiden harvojen joukkoon jotka pääsevät matkustamaan lohikäärmeiden maailmaan. Suurlähettiläänä toimiessasi tutustut paremmin tähän oudolla tavalla tuttuun paikkaan. Samalla huomaat että kollegasi tietää jotain enemmän kuin kertoo... Sinun ja matkalla löytämiesi ystävien tehtävänä on paljastaa juuri löydettyä maailmaa uhkaava salaliitto. Samalla saatat löytää jopa rakkauden. Ominaisuudet: * 175 000 sanan eeppinen, tajunnan räjäyttävä tarina. * Hoida ystävyyssuhteita (ja ehkä enemmänkin) lohikäärmeiden kanssa. Sisältää 5+ henkilötarinaa. * Tee merkityksellisiä päätöksiä, jotka vaikuttavat tarinaan. Yli 13 ainutlaatuista loppua. * Avaa erityisiä lukittuja kuvia päähenkilöistä * Ratko rikoksia ja selvitä lohikäärmeiden maailman salaisuudet.