Among the Sleep - Enhanced Edition
Among the Sleep on psykologinen kauhupeli, jossa pääset pelaamaan kaksivuotiaana lapsena. Pääset kokemaan maailman pienen taapertajan silmin, jonka mielikuvitus säikäyttää helpolla karvasi pystyyn. Tervetuloa tunnelmalliseen kauhupeliin, jossa vallalla on pelottava avuttomuuden tunne. Heräät eräänä yönä säpsähtäen, talo on täysin pimeä ja tyhjä. Ryhdyt etsimään äitiäsi, mutta häntä ei löydy mistään. Löydät kuitenkin nallekarhun, joka varoittaa sinua, ettei kaikki ole kunnossa. Sinun on ehdottoman tärkeää ottaa selvää, mitä on oikein meneillään. Näin alkaa synkkä seikkailusi peloissaan olevan lapsen maailmassa.