Amazing Princess Sarah
Olet Sarah, rauhallisen Kaleiyan valtakunnan prinsessa. Kuningaskuntasi rauhallinen elämä kadotettiin sinä päivänä, kun isäsi päätyi demonitar Lilithin viettelemäksi ja kidnappaamaksi. Lilith haluaa vain hallita valtakuntaa ja tappaa sinut. Tapa Lilithin kaikki kätyrit voimakkaalla miekallasi ja heitä sitten ruumis kohti seuraavaa vihollista, niin suoritat uskomattomia komboja! Matkaa jäälinnoihin, kylmiin luolastoihin, laavaluoliin ja pidemmälle – suoraan Lilithin piilopaikkana toimivaan linnaan! Tuo isäsi ja kuninkaasi takaisin kotiin!