Alone in the Dark - Vintage Horror Filter Pack
Paranna peliä suotimilla, jotka kuljettavat sinut läpi kauhun historian. Seepian sävyisistä menneiden aikojen tunnelmista pikselimäiseen lo-fi-maailmaan ja mietteliääseen film noir -estetiikkaan. Kaikenlaiset fanit löytävät kotinsa Dercetosta.