Agriculture (Xbox Version)
Kasvata kasveja niin nopeasti kuin pystyt tässä perinteisen viljelysimulaation nopeatempoisessa versioinnissa! Maanviljely vaatii kärsivällisyyttä, kuten kaikki tietävät... ellet sitten pelaa Agriculturea. Agriculture on nopeatempoinen muunnelma rakastetusta viljelyssimulaatiosta, jossa tavoitteena on kasvattaa kunkin kentän vaatimat kasvit mahdollisimman nopeasti rajallisten resurssien avulla. Osta kaupasta siemeniä ja työkalupäivitysiä, jotka auttavat sinua saavutamaan tavoitteesi, mutta käytä rahaa vastuullisesti ja pidä kukkaronnyörisi kireällä. Jos sinulta loppuu aika tai raha ennen kuin saavutat kentän tavoitteet, häviät! Onko sinulla tarpeeksi vihreä peukalo ja silmää sijoituksille 50 kentän läpäisemiseksi?