Agents of Mayhem - Johnny Gat Agent Pack
Gat on täällä taas! Hän oli “paras hemmetin kyttä Söulissa”. Nyt hänellä on enää yksi päämäärä: kosto. Jollakin ilveellä LEGION joutuu maksamaan.