Age of Wonders 4: Thrones of Blood
Omaksu yön voima ja ota kirottujen legioonat komentoosi Age of Wonders 4: Thrones of Bloodissa. Nouse valtaan voimakkaana vampyyrihallitsijana, rakenna synkkää valtakuntaa varjoista ja dominoi maailmoja muinaisen verimagian voimalla. Tutki auringottomia maita, joiden joissa virtaa veri, ja turvaa ikuinen valta liittoutumalla yön olentojen kanssa. Sisältää vampyyrihallitsijatyypin, uusia loitsukirjoja ja villieläinyksiköitä ja uuden tarinamaailman, joka valottaa vanhempien vampyyrien alkuperää. Uusi hallitsijatyyppi: Hallitse vanhempana vampyyrinä, ikuisen yön valtiaana, jolla on ennennäkemättömiä voimia. Avaa ainutlaatuinen pimeyden kykyjen taitopuu ja alista värvätyt sankarit vampyyripalvelijoiksesi, jotka jakavat kokemuksen sinun kanssasi. Rakenna velhon tornin korvaava vampyyrin linna, jossa on eksklusiivisia kaupunkirakenteita, ja valjasta lumovoimat tuhoisimpien rituaaliloitsujesi käyttövoimaksi. Uusia loitsukirjoja: - Verirituaalin loitsukirja: kohdista yksiköihisi kiellettyjä ja vaarallisia rituaaleja, jotka saavat viholliset vuotamaan verta ja liittolaiset vahvistumaan. - Kärsimyksen loitsukirja: piinaa vihollisia kääntämällä heidän omat tekonsa heitä vastaan ja valjasta kärsimys yksiköidesi voimavaraksi. - Hurmeisen valtakauden loitsukirja: käytä unohdettua ja turmeltunutta magiaa, joka antaa voimia korkean tason yksiköillesi ja valjastaa epäkuoleman muinaisen muodon ryhmittymäsi käyttöön. Uutta narratiivista sisältöä: - Selvitä kadotettujen sielujen tehtävien salaisuudet – piinaavat tapahtumaketjut, joissa kerrotaan vanhempien vampyyrien uhrien tarina. Seuraa kadotettujen sielujen kuiskauksia, jotka kuuluvat vain niiden kanssa viestimään pystyvien sankarien korviin, ja saata sielujen traagiset tarinat päätökseen. - Uusi tarinamaailma: Koko vampyyrikunnan alkuperäinen syntypaikka vetää sinua, vanhempaa vampyyria, puoleensa. Vastustele tai liehittele sen kahta kinastelevaa vartijaa etsiessäsi kuolemattoman jumalan myyttistä hautaholvia. Uutta maailmankartan sisältöä: - lähde matkaan halki auringottomien maiden, pimeyden ja ruusujen maan, ja kohtaa viholliset uusilla taistelukartoilla. - Valjasta uuden maagisen aineen voima: verilasi on pimeän voiman kyllästämää kiteytynyttä verta. - Koettele voimiasi kahdessa muinaisihmeessä: hurmeisessa pyhäkössä ja ruusujen tukahduttamassa palatsissa. - Hanki piikkisydän, uusi maamerkki, joka tuottaa taloudellisia bonuksia ja laajentaa auringottomia maita kaupunkisi viereen sijoitettuna. Uusia villieläinyksiköitä: kohtaa uudenlaisia vaeltelevia villielämiä. - Piikkiyksiköt: kohtaa kirotut piikkiluurangot ja upeat mutta tappavat ruusuritarit. - Verikäärme: kohtaa ryömivä hirvitys, joka ahmii kaiken tieltään. - Tuomion lepakot ja kirkuvat lepakot: selviydy kuoleman siipien tummentaman taivaan ikeestä. Lisäsisältö: - Uusi käyttöliittymän ulkoasu syventämään pelikokemusta. - Uusia musiikkikappaleita, jotka on säveltänyt Michiel van den Bos. - Uusia lippukuvakkeita. - Uusi valtakuntamalli ja uusia piirteitä.