Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Pelaa strategiafantasiapeliä, joka kasvaa ja muuttuu joka vuorolla ja laajenee jälleen uusilla tavoilla näiden mullistavien uusien sisältöjen myötä. Age of Wonders 4:n Expansion Pass 3 sisältää seuraavat: Age of Wonders 4: Cosmic Wanderer Seilaa ikuisuuden syvyyksiin Cosmic Wanderer ‑pakkauksen turvin! Tämä paketti on saatavana heti, kun ostat Expansion Pass 3:n*. Se sisältää ainutlaatuisia esineitä, joita tarvitset matkalla astraalimeren piilotettuihin ääriin! ▪ Uusi valmishallitsija: Bhajif Erranstar ▪ Uusi Cosmic Wanderer ‑asu käytettävissä ryhmittymän mukautusvalikossa ▪ Uudet sankarivarustukset mestareille ja velhokuningashallitsijoille ▪ Uudet Item Forge ‑ulkoasut: Orbs of the Far Traveller ja Staff of the Wanderer ▪ Uusi aktiivinen kykytäydennys: kosminen pelastus ▪ Yhteiskunnallinen Empire of the Cosmos Society ‑piirre: uusi yhteiskunnallinen piirre, joka perustuu eri voimien yhdistelyyn * Tämä sisältö saatetaan julkaista myöhemmin yksitellen ostettavaksi Age of Wonders 4: Thrones of Blood (julkaistu 11.11.2025) Omaksu yön voima ja ota kirottujen legioonat komentoosi Age of Wonders 4: Thrones of Bloodissa. Nouse valtaan voimakkaana vampyyrihallitsijana, rakenna synkkää valtakuntaasi varjoista ja dominoi maailmoja muinaisen verimagian voimalla. Tutki auringottomia maita, joiden joissa virtaa veden sijasta veri, ja turvaa ikuinen valtasi liittoutumalla yön olentojen kanssa. Sisältää vampyyrihallitsijatyypin, uusia loitsukirjoja ja villieläinyksiköitä sekä uuden tarinamaailman, joka valottaa vanhempien vampyyrien alkuperää. Age of Wonders 4: Rise from Ruin (julkaistu 9.3.2026) Rakenna mahtava valtakunta tuhkasta Age of Wonders 4: Rise from Ruinissa. Matkaa tutkimaan kuihtuneiden maailmojen tuhoutuneita maisemia nomadikulttuurilla, joka on sopeutunut selviytymään ja kukoistamaan karuissa ympäristöissä. Löydä nämä maailmat tuhonneet unohtuneet magiat ja karkota ne ikuisiksi ajoiksi tai valjasta niiden voima oman valtaannoususi tueksi. Sisältää nomadikulttuurin, uuden ulkomuodon, uusia villieläimiä ja loitsukirjoja sekä uusia ympäristöhaasteita ja sijainteja valloitettaviksi ja tutkittaviksi. Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages (julkaistaan 16.6.2026) Paljasta kosmoksen kätketyt voimat Age of Wonders 4: Secrets of the Archmagesissa. Kulje Athlan kuulujen velhokuninkaiden jalanjäljissä, löydä heidän paljastamansa salat ja kohtaa vaarat, jotka he jättivät jälkeensä matkoillaan astraalimeren pahamaineisimpiin maailmoihin. Sisältää uusia tarinamaailmoja, uutta tarinasisältöä sekä uusia loitsukirjoja ja villieläinyksiköitä.