Age of Empires III: Definitive Edition - United States + Mexico -tuplapaketti
Koe historiallinen Pohjois-Amerikka Meksikon ja Yhdysvaltain sivilisaatioilla Age of Empires III: Definitive Editionissa. Paketti yhdistää sekä Meksikon että Yhdysvaltain sivilisaatiot tarjoten laajan kattauksen uutta sisältöä. Avaat molemmilla sivilisaatioilla uusia Explorereita ja kaksi kotikaupunkia, 17 yksikköä ja neljä ainutlaatuista rakennusta. Paketin mukana tulee myös kaksi upouutta taistelua, Grito de Doloresin ja The Burning of the USS Philadelphian historialliset taistelut. Sen lisäksi molemmat sivilisaatiot lisäävät upouuden aikakausimekaniikan, joka sallii sivilisaation edistämisen eri valtioista valitsemalla, mikä tarjoaa jokaiseen pelityyliin mukautuvia erityisiä toimituskortteja ja bonuksia. BONUS: Sekä Meksikon että Yhdysvaltain sivilisaation omistaminen avaa peliin historiallisen The Battle of Queenston Heights -taistelun.