Aganos
Jo kauan sitten kuolleen kuninkaansa tahtoa orjallisesti noudattava Aganos on nähnyt enemmän kuin tarpeeksi sotaa vuosisatojen varrella. Kuninkaan viimeinen käsky pakottaa hänet jälleen toimintaan. Hänen on etsittävä käsiinsä Kan-Ra ja tehtävä tyhjäksi velhon ilkeät juonet – lopullisesti. Aganos-hahmo on mukana Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -versioissa.