A YEAR OF SPRINGS
A YEAR OF SPRINGS on visuaalinen novellitrilogia Harusta, Erikasta ja Manamista, kolmesta ystävästä, jotka yrittävät ymmärtää rakkauden, yhteyden ja kuulumisen tunteitaan. ONE NIGHT, HOT SPRINGS-osassa lähdet kuumille lähteille Harun, hermostuneet transnaisen kanssa, joka haluaa cain nauttia matkasta Manamin kanssa ilman ongelmia. LAST DAY OF SPRING-osassa vietät viikon Erikana, hyvää tarkoittavana entisenä ongelmanuorena, joka kohtaa ongelman toisensa jälkeen yrittäessään järjestää kylpyläpäivän Harulle. SPRING LEAVES NO FLOWERS -osassa autat suojattua elämää elänyttä yliopisto-opiskelijaa Manamia miettimään mitä ystävyys ja romanssi hänestä tarkoittavat kun hän viettää päivän Harun, Erikan, ja poikaystävänsä kanssa. Ominaisuudet: - Kolme visuaalista novellia joissa useita erilaisia loppuja - Täysin uusi epilogi, joka on tehty trilogia-kokoelmaa varten - Pehmeä ja suloinen taidetyyli ja rentouttava musiikki - Musiikkisoitin, CG-galleria ja muita ekstroja Sisältövaroitus: Tässä trilogiassa keskustellaan ongelmista jotka liittyvät seksuaalisuuteen ja sukupuoleen, mitkä saattavat tuntua arkaluontoisilta tai henkilökohtaisilta.