A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
Tämä kokoelma sisältää A Little to the Left -peruspelin ja Seeing Stars -lisäsisällön. Lajittele, pinoa ja järjestele kodin tavaroita oikeaan järjestykseen A Little to the Left -pulmapelissä ja pidä silmällä ilkikurista kissaa, joka tykkää sotkea paikkoja. Tutustu tähän leikkisään ja intuitiiviseen pulmapeliin, jossa odottaa yli 100 sotkuista kenttää. A Little to the Left: Seeing Stars -pelin ytimessä on useat ratkaisutavat. Voit kerätä jopa 100 tähteä, kun selvität eri tapoja siivota taloa. Viikkaa, pudistele, murskaa, liitä, kiinnitä, pomputa, pinoa, rämpytä ja riko rakkaudella tiesi läpi erilaisten uusien interaktiivisten esineiden. Pelattavissa on 38 uutta kenttää, joissa on niin helposti löydettäviä ratkaisuja kuin haastavampia pulmia. Kentissä esiintyy myös erityisen söpöjä vieraita.