6000 Currency Pack
Tämä paketti sisältää 6 000 arvosta (5 000 + 1 000 bonus) pelirahaa. Pelirahalla voit muokata PGA TOUR 2K21 MyPLAYER -hahmostasi omanlaisesi parhailla varusteilla, nostaa panoksia Skin Match -otteluissa ja suorittaa verkkoyhteisöjen turnauksia aivan kurkona!