500 Currency Pack
Tämä paketti sisältää 500 arvosta pelirahaa. Pelirahalla voit muokata PGA TOUR 2K21 MyPLAYER -hahmostasi omanlaisesi parhailla varusteilla, nostaa panoksia Skin Match -otteluissa ja suorittaa verkkoyhteisöjen turnauksia aivan kurkona!