3on3 FreeStyle - Nadia -hahmopaketti
Tuomarin jumalatar poimi pallon! Tapaa perfektionistinen asianajaja Nadia ja koeta hänen täydellinen pelinsä yhtä kovaa kuin laillista taistelua. Ensimmäinen kaksoishahmo 3on3 FreeStylessä; hänen taitonsa muuttuvat rikoksessa ja puolustusroolissa! Tämä paketti sisältää esineitä, joita voidaan käyttää pelissä. Ostaessasi kaikki tuotteet lähetetään Viesti-ruutuun. * Uusi hahmo - Nadia - Gold Card Pack -lippu x5 * Jos ostat, et voi ostaa Nadia Legendary Packia tai Nadia Efficient Packia. * Jos paketti on ostettu, pakettia ei voida palauttaa, koska se sisältää paljastuneen pelin sisäisen tuotteen.