3on3 FreeStyle - Mika Character Package
Mika, kiehtova hyväntahtoisuuden, positiivisuuden ja energian pop-idoli, tulee 3on3 Freestyle -peliin! Ei upeaan esitykseen! Mutta katukoripallokilpailuihin! Mikan energinen ja lämminhenkinen asenne ajaa joukkuetoverinsa voimakkaaksi, vahvemmaksi ja ketterämmäksi kuin koskaan! Vahvista kaverisi Mikan kanssa, piristä kavereitasi ja hallitse tuomioistuinta! Tämä paketti sisältää esineitä, joita voidaan käyttää pelissä. Ostamisen jälkeen kaikki tuotteet lähetetään Viestiruutuun. Paketti sisältää: - Merkki - Mika - kultapaketin lippu * 5 * Jos ostat, et voi ostaa Mika Legendary Packia tai Mika Efficient Packia. * Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää paljastettavan pelin sisäisen tuotteen.