3on3 FreeStyle - Ayla Character Package
Uusi legenda, jolla on kyltymätön halu vaurautta ja sisarensa, Nadian, valloittamista, saapuu hoviin. Ayla on erikoistunut sekä hyökkäykseen että puolustukseen. Hän pystyy tekemään maalinteon ja joukkuetovereilleen mahdollisuuden tehdä maalin. Tämä paketti sisältää: - Hahmo - Ayla - Kultakorttilippu x 5 *Jos ostat, et voi ostaa Ayla Efficient Packia tai Ayla Legendary Packia.