2300 Currency Pack
Tämä paketti sisältää 2 300 arvosta (2 000 + 300 bonus) pelirahaa. Pelirahalla voit muokata PGA TOUR 2K21 MyPLAYER -hahmostasi omanlaisesi parhailla varusteilla, nostaa panoksia Skin Match -otteluissa ja suorittaa verkkoyhteisöjen turnauksia aivan kurkona!