2008 Tumbler Batmobile -paketti
Jahtaa vihollisiasi vuoden 2008 Yön Ritari (The Dark Knight) -elokuvan inspiroimalla Tumbler-lepakkoautolla ja testaa ajotaitojasi kahdella uudella radalla.