2 000 hopeapolettia
Osta 2000 hopeapolettia ja paranna armeijaasi. Kolikkojen avulla pääset heti käsiksi päivityksiin ja voit vahvistaa etulinjaa nopeasti. Voit myös koittaa onneasi satunnaisia esineitä sisältävien laatikoiden kanssa.