Arc GamesEstrategiaAcción y aventura
This massive DLC expands Chip ‘n Clawz with a brand new story campaign, new enemies to fight, upgrades to collect, and secrets to explore. Chip ‘n Clawz are in deep trouble! Literally! Their HQ has fallen into a bottomless pit full of creepy crawlies. Worse yet, the local army of alien bugs is commanded by a powerful alien creature who uses telepathy to mess with our heroes. On the other side of the labyrinth, two Brainioid super-soldiers are sent on a mission to seek and destroy an ancient enemy. Are Chip ‘n Clawz just a bonus target, or can the four heroes find a way to team up against the common threat? A BRAND NEW CAMPAIGN 11 new missions to conquer: a side-campaign with its own story and gameplay twists. New faction: nasty alien bugs come with their own buildings, armies, and strategies. New places to visit: the subterranean cave system comes with unique mechanics and visuals. Area Control missions: the objective that’ll make you rethink all your tactics. Play as the Brainioids and see the world from their point of view. SO MUCH NEW CONTENT 7 new enemy types will claw, bite, and explode in your face. They also build bases! The Overseer, a powerful telepathic alien, is the nastiest boss Chip ‘n Clawz have faced to date! 2 new guns, 4 new HQ Mods, and complete new comic book & info card collections. The Rust and Charm statuses will make you go “outch” and “oooh”, respectively. 3 new PvP+Skirmish maps available to all players. MIX ‘N MATCH Beating story mission 5: “Stating the Blobb-vious” unlocks the new content. You can experience it stand-alone or between missions of the main campaign. All progress carries over: use your new toys in all your favorite levels. All DLC content that affects PvP and Skirmish (new weapons, HQ Mods, etc.) is available for free to all players!