Hidden Cats in Christmas
The Hidden Cats are celebrating the holidays in the magical Christmas World Park! Start with a snowy, grey canvas and watch it burst into festive colors as you spot more than 900 hidden kittens and characters inspired by global traditions. Discover photos of real cats from the Hidden Cats community and pair them with illustrated felines to unlock 7 bonus stages featuring a new progressive colorization effect! Game Features: - 900+ hidden objects, 8 unique levels with unlockables - Collectible cards, achievements, secrets to discover - Hand-drawn art & original soundtrack with dynamic sound effects - NEW! All maps fill with colour as you progress!