Yet Another Zombie Survivors Demo
You've had enough of hiding behind the barricades. Now it's time to let the zombie horde pay for their unholy existence. The virus has spread throughout the world, but humanity is far from giving up. Forget about things like complicated controls or hour-long cutscenes — jump right into the fray and watch the fireworks! It's a game that everyone will enjoy, no matter their gaming experience, as the characters you command aim and shoot on their own. Just drop onto the couch and bask in your endorphin rising from a survivors-like gameplay loop! Your squad evolves upon your customized decisions as you play. Pursue a varied set of perks and support skills, or focus on your favorite character to alter their gear and gain their ultimate abilities. Control a lone SWAT soldier or an entire team of badass mercenaries armed with katana, flamethrower, and rocket launcher - it's up to you every time you play! Forge your squad to your liking with permanent upgrades. Decide upon how you'd like to progress and if you change your mind just reset and try something else. Pursue the specialization you enjoy the most and observe how your team becomes death, destroyer of worlds.