Yellow Fins HD (Xbox-Edition)
Our tiny yellow hero wants to fly like a bird. But he has fins and no wings. So he needs the hills to gain speed and fly from hill to hill to avoid getting caught by the snowstorm that is chasing him. It features: + Nice looking levels (2 for free, others as in-app-purchase) + 16 missions to solve + Nice graphics (incl. particle-systems) + Great Music Instructions 1. Press and hold A-Button to gain speed when falling or going downhill. 2. Release when going up to fly! 3. Press and hold A-Button again when the player is at the highest point! 4. Repeat steps 1 to 3!