Hey yo! The WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack is just too sweet. Receive playable nWo Superstars, two awesome arenas, the nWo Wolfpac Championship, 1 MyFACTION “Gold” Pack & more. This pack comes with: - MyFACTION EVO Cards and playable nWo versions of “Hollywood” Hulk Hogan, Scott Hall, Kevin Nash, and Syxx - Eric Bischoff’s playable character, including his MyFACTION EVO Card - Souled Out 1997 and Bash at the Beach 1996 arenas - The nWo Wolfpac Championship - 1 MyFACTION “Gold” Pack bundled with nWo EVO cards The WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack is included in the WWE 2K22 nWo 4-Life Edition. This content is already included with the nWo 4-Life Edition. Do not purchase separately if you already own it.