World of Warships: Legends — Super-dreadnought
Face your foes with the Grand Old Lady herself — Warspite! Her 15-inch guns have little trouble dealing with other battleships of her tier! This pack contains: - 3 Premium Days - Warspite Tier V ship - 7 Type 1 camouflage - 7 Hunter camouflage - 37000 Commander XP Note: this pack comes with 10 Halloween camos as a bonus! In case you already have Warspite in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits.