World of Warships: Legends — Power of Independence
The legendary Arizona, mounted with the special Stars and Stripes camo, is the perfect combo of brute force and good looks! This pack contains: - 30 Premium Days - Arizona Tier V ship - Star and Stripes permanent camouflage - 750 doubloons - 37,000 Commander XP Note: this pack comes with 10 Halloween camos as a bonus! In case you already have Arizona in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits.