World of Warships: Legends — Lend-Lease Raider
A U.S. Navy Destroyer turned British! Inconceivable! Campbeltown is a curious destroyer with surprisingly powerful torpedoes — don't underestimate her! This pack contains: - Campbeltown Tier II ship - 3 Premium Days - 37000 Commander XP This pack comes with 10 Halloween camos as a bonus! If you already have Campbeltown, you will receive the following as compensation: 1,500,000 credits Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.