World of Warships: Legends — Iwaki Typhoon
Get started with Japanese cruiser Iwaki! She is fast, and has powerful guns to provide real firepower wherever it is needed on the high seas! Iwaki comes with 3 days of Premium Account and an amount of Commander XP—perfect for getting you started with Japanese cruisers!