World of Warships: Legends — Back in Red
Spooky times call for spooky tactics! Pick up this Soviet Tier VI Premium destroyer and strike from the shadows, or unleash a gunnery storm on your opponents—it's up to you! This bundle includes: - Soviet Tier VI Premium destroyer Ognevoi - 1x Lazarus permanent camouflage - 5 days of Premium Account - 12x Rust Bucket camouflages - 12x Halloween '21 camouflages In case you already have Ognevoi in your collection, you'll receive a compensation of 18,750,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.