Wolfenstein: Youngblood
Pre-order now to receive the Legacy Pack and unlock outfits and weapons used by BJ Blazkowicz, including: - New Colossus Jacket power suit skin - BJ's Army power suit skin - Old Blood Pipe - Old Blood Knife - WW2 Weapon Skin Set, for all ranged weapons Nineteen years after the events of Wolfenstein II, BJ Blazckowicz has disappeared after a mission into Nazi-occupied Paris. Now, after years of training from their battle-hardened father, BJ’s twin daughters, Jess and Soph Blazkowicz, are forced into action. Team up with a friend or play alone. Level up, explore, and complete missions to unlock new abilities, weapons, gadgets, cosmetics, and more to complement your playstyle and customize your appearance. Wolfenstein: Youngblood features the most open-ended Wolfenstein experience to date. From a new base of operations located deep in the heart of the Paris catacombs, plan how and when to attack and dismantle the Nazi regime.