Whipseey and the Lost Atlas
In Whipseey and the Lost Atlas you play as Alex, a young boy who’s curiosity has landed him in a world of trouble. After finding himself lost in a strange world and being transformed into a magical creature named Whipseey, he must to solve the mystery of the Lost Atlas to return to his original form and go back home.