Warhammer: Chaosbane Deluxe Edition
“Keep your eyes on this one, because it’s one quality Action RPG” – Entertainment Buddha The Deluxe edition includes the base game, the Deluxe Pack and early access to the game. The Deluxe Pack contains: _ A gold boost _ A pack of 4 character emotes _ A pack of 4 pets for your characters In a world ravaged by war and dominated by magic, you must rise up to face the Chaos hordes. Playing solo or with up to four in local or online co-op, choose a hero from four character classes and prepare for epic battles wielding some of the most powerful artefacts of the Old World.