Warface - Yellow Emperor Edition
Summon fierce dragons to your side and turn your foes to ashes! Dragon's gold is also yours for the taking. This edition contains: - Six "Yellow Emperor" series weapons - 2000 Kredits "Yellow Emperor" series weapons included: - ACR assault rifle - Fabarm STF 12 Compact shotgun - ACR CQB submachine gun - AS50 sniper rifle - Desert Eagle pistol - Ultra Marine knife Kredits are a premium in-game currency in Warface. It allows you to purchase weapons, armor, boosters, consumables and much more.