True Fear: Forsaken Souls Part 3 Demo
The wait is finally over - True Fear: Forsaken Souls Part 3 concludes the acclaimed thriller trilogy, bringing the complex story to an emotional end. Featuring gripping point-and-click gameplay, more cutscenes and puzzles than ever, and the series’ trademark haunting atmosphere. Try the free demo - face your first nightmare risk-free! Main Features: - The chilling finale to the True Fear trilogy. - A dark, emotional story filled with twists and revelations. - An incredible music score tailored to each scene. - Smarter puzzles, deeper exploration, and an atmosphere of constant dread. - Includes bonus content: wallpapers, making-of, and deleted scenes. Uncover answers, confront the Stonehouse family’s demon, and experience an unforgettable horror finale.