Digital Deluxe Exclusive Includes CSX GP40-2 Bonus Loco CSX continues to employ a large fleet of veteran GP40-2s in road, local, and switching duties across its system. And, the successful Electro-Motive GP40-2, in classic CSX “YN2” and modern “YN3b” liveries, joins the GP38-2 as authentic motive power to move tonnage over the Northeast Corridor New York route! Be the Driver Train Sim World is a First-Person Train Simulator that brings to life the experience of operating powerful and realistic trains on some of the World’s most amazing railways. Using real world data to accurately replicate the performance, sounds and feel of real trains, drive real world inspired missions, run 24-hour timetables, relax as a passenger or watch trains go by, the possibilities are endless. Whether you're a beginner or a seasoned expert, Train Sim World caters for all abilities.