This add-on is only available for players on Xbox Series X/S and PC. Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 6: Cajon Pass which is available as a separate purchase. Wind the clock back to the 1990s and tackle the mighty Cajon Pass in old-school style! High Iron Simulations retell the days of the Cajon Subdivision before the start of BNSF, back when the former Santa Fe was one of the most prominent Class 1 Railroads of the United States. In Train Sim World 6, recreate the early 1990s experience along the rugged Cajon Pass. Embark on a variety of duties with 2 classic examples of ATSF equipment; the C40-8W and SD40-2, in iconic Warbonnet and freight liveries. Utilising a new trio of freight cars from ATSF’s roster, as well as variations of existing equipment, get to work hauling locals, switching in yards and running mainline manifests & intermodals across a new timetable based on real Santa Fe schedules, and 5 new scenarios.