All aboard for Brum! Climb onto the bespoke and hard-working West Midlands Railway BR Class 323, delve into non-stop modern-day action on the dense commuter network of Birmingham. In service for over 25 years, the Class 323 is renown for its distinctive charm, rapid performance, and unique design. The Cross-City Line is rich with history and culture. One of the more notable stations on the line is Bournville, home to a Cadbury’s Chocolate Factory. The factory alone draws in 100,000s of tourists, and being just 1 of the 25 stations on the route, it’s easy to see the line’s importance and popularity. Ride and Drive services between Lichfield Trent Valley, Redditch and Bromsgrove, complete route tasks, or simply go trainspotting from your favourite vantage point. Customise your own experiences with the Scenario Planner and Livery Designer and share them on Creators Club.