Please note: Train Sim World 2: Great Western Express is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. Diesel Legends of the Great Western offers an entirely new perspective through the train cabs of yesteryear. An age before HSTs and Turbos; Westerns and heritage slammers reigned supreme and you can take control of these long-gone services in Train Sim World 2. Featuring the BR Class 52, Class 101 and Class 08, this collection for Great Western Express features all-new gameplay representative of the early 1970s, with loco-hauled trains on the fast lines and mechanically-geared DMUs on commuter runs, with shunting and empty stock movements around Old Oak Common. Through a selection of engaging scenarios and an entirely separate timetable, the services of the 1970s are brought back to life.