Tools Up! Garden Party – Season Pass
Tools Up! Garden Party consists of three episodes, each with 15 unique levels and a demanding boss to beat. Each DLC episode will be available as a part of our Season Pass. Gather your crew of up to 4 players and put the treehouse in order in this crazy couch co-op! We’re in the great outdoors now, so you’ll get to plant trees, water flowers, cut the grass, and much more. Collect leaves for jobs done well to unlock new levels and skins. There may be more than one way to achieve your goals, but will you be able to beat the clock?