The new Multi-Class Weapon Pack comes with 4 new weapons: 3 bolt-action rifles and a unique combination gun. From small game precision to large game power, this pack gears you up for every hunt. Make every shot count with new ammo types and experience a powerful gun feel, from weighty recoil to dynamic adaptability. RICHARDSSON .500: UNMATCHED STOPPING POWER The Richardsson .500 is a powerful straight-pull rifle for the biggest game, offering a distinct, weighty feel. Its de-cocking safety is chambered in the .500 Jeffery, making it your ultimate choice for large game (classes 8-9) at long ranges. Ammunition: .500 Jeffery for solid rounds for extreme penetration or Soft-Point for exceptional expansion. ALIS PRECISION SHOT .25-06: VERSATILE MID-RANGE PERFORMANCE The ALIS Precision Shot .25-06 is an iconic, reliable choice for medium game, offering a flat trajectory and versatile ammo for diverse animal classes. This iconic bolt-action rifle, around for nearly a century, provides considerable force and comfortable recoil, perfecting your medium game hunts. Ammunition: .25-06 features Polymer-Tip for precise penetration on classes 3-7, and noticeably lighter Soft-Point for controlled expansion on classes 2-6, both effective up to 200m. JONEROS .17HMR: SMALL GAME SPECIALIST WITH EXTENDED RANGE The Joneros .17HMR is a highly accurate small game and bird specialist, offering an exceptionally flat trajectory for easier long-range aiming. This miniature rifle has quick second shots and 10-round magazine, making it ideal for varmints and small predators (classes 1-2), giving you extended zeroing modes up to 300m. Ammunition: .17HMR for Full Metal Jacket for a flat trajectory and high penetration or Polymer-Tip for increased expansion, both great for classes 1-2 with a 125m effective range. ​​CASSIDY COMBINATION SHOTGUN: ADAPTABLE AND SEAMLESS SWITCH The Cassidy Combination Gun lets you switch between rifle and shotgun, giving you unmatched adaptability for varying situations. This classic break-action weapon is essentially two guns in one, covering small game at long distances with its .22 Magnum rifled barrel, and a wide range of animals at close quarters with its 12-gauge shotgun barrel. Hold reload to switch ammo type and adapt to any hunting scenario. Ammunition: Uses existing calibers: .22 Mag Jacketed Hollow Point or Hollow Point for classes 1-2. For 12 GA, choose Birdshot (class 1), Buckshot (classes 2-5), or Slug (classes 4-8).