The Expanse: A Telltale Series - Archangel
Fan favorite Shohreh Aghdashloo returns to her role as Chrisjen Avasarala in “Archangel”, a new chapter in The Expanse: A Telltale Series saga. Trapped underground, and with a UN vote looming that would strip her of her powers, Avasarala must juggle diplomacy, warfare, and her own family to defend the planet from impending danger. This content requires The Expanse: A Telltale Series to play.