The Dark Pictures Anthology: Little Hope & Man of Medan Bundle
The Dark Pictures Anthology is a series of intense, branching cinematic horror games featuring two multiplayer modes. Each story is standalone and can be played independently. This Bundle gives you access to Man of Medan and Little Hope. In Man of Medan, five friends set sail on a holiday diving trip. As a storm rolls in, and the day unfolds their trip soon changes into something much more sinister. In Little Hope, 4 college students and their professor are trapped and isolated in an abandoned town and must escape the nightmarish apparitions that relentlessly pursue them through an impenetrable fog.